گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان البرز از سیل جاده چالوس به همراه تصاویر اختصاصی/ امدادرسانی سپاه و بسیج استان دوشادوش نیروهای امدادی 

بعد از حادثه سیلاب شب گذشته در استان البرز، جاده چالوس و تخریب جدی جاده در چند نقطه و خسارت جدی به زیرساخت ها در این مسیر، سپاه ناحیه امام باقر(ع) از ابتدای وقوع سیلاب، اقدام به امداد رسانی گسترده کردند.
کد خبر: ۹۵۱۹۰۷۸
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، بعد از حادثه سیلاب شب گذشته در استان البرز، جاده چالوس و  تخریب جدی جاده در چند نقطه (حدفاصل تونل شماره ۲تا تونل شماره ۶) و خسارت جدی به زیرساخت ها در این مسیر، سپاه ناحیه امام باقر(ع) سپاه البرز از ابتدای وقوع سیلاب، با حضور بسیجیان بومی منطقه به همراه سایر دستگاه های امداد رسان اقدام به امداد رسانی گسترده کردند. 

در جریان این حادثه، حدود ۴۰۰ خودرو در شب، گرفتار سیلاب شده که با تدبیر و هوشیاری بسیجیان سپاه ناحیه امام محمدباقر(ع) سرنشینان آن‌ها نجات داده شده و به محل امن منتقل شدند. 

خسارت این حادثه به زیرساخت‌های جاده ای به اندازه ای است که امکان تردد خودرو تا مدت زیادی امکان پذیر نمی باشد.

همچنین تا لحظات پیش با حضور بسیجیان و دستگاه های خدمات رسان از جمله اداره کل راهداری، مدیریت بحران استاننداری، هلال احمر، بخشداری آسارا، اورژانس، فراجای استان کلیه خودروها و سرنشینان آن‌ها از محل حادثه تخلیه و عملیات ایمن سازی موقت مسیر همچنان با حضور دستگاه های مذکور و بسیج ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار